Karin Webers

Kunstschilder
Na het doen van een schilderworkshop met vriendinnen was ik helemaal verkocht. Schilderen werd mijn grootste hobby.
het geeft me ontspanning rust en voldoening.

Ik sloot me aan bij een hele fijne schilderclub en na 3 jaar ben ik naar de kunstacademie gegaan

Na deze te hebben afgerond heb ik me nog 1 jaar in portretschilderen gespecialiseerd.
Maar hou me nog altijd met allerlei themas behalve Portret

Diverse portretschilder workshops en cursussen gevolgd bij o.a. Dirk Bal, Henk Nijenhuis en Wencke Vincks heb ik naderhand nog gedaan Die erg leerzaam waren en blijft interessant om van elkaar te leren.

Ook modeltekenen en modelschilderen doe ik graag in een groep. Het is erg leuk om de passie te kunnen delen met elkaar en ook te zien hoeveel mooie creatieve ideeen er zijn om dat éne mooie beeld vast te leggen.
Ik werk het liefste met houtskool olieverf en acrylverf
Voor impressie van meer werk zie kbkunst op instagram

Uitgelichte werken: