Met Urban sketching ga je niet voor het resultaat maar voor het proces zelf: Heerlijk buiten zitten en vastleggen wat jij mooi en vermeldenswaardig vind aan wat je ziet.
We trekken er op uit met een klein groepje vanaf het open atelier in de pannenfabriek. Een mooie plek is zo gevonden. Echt waar. Ik leg je de basics uit en al doende leer je het steeds beter en heb jij je ideale (vakantie) hobby gevonden.
Ik zorg voor het materiaal. ben je al wat gevorderd en gehecht aan je eigen spulletjes, neem je die gewoon mee. Voor koffie/thee wordt gezorgd.
Op zaterdagmiddag 4 juli van 14u tot 16u
Ben je jonger dan 12 jaar? Neem dan een volwassen begeleider mee
Geef je op via het aanmeldformulier in deze link: https://minkeboxma.com/urban-sketching/
Groetjes, Minke